Varför svarstjänst och Responda?

Vi anser att alla företag har behov av en svarstjänst vid behov eller på heltid och följande ser vi som de viktigaste orsakerna:

  • Alla samtal blir besvarade utan långa kötider oavsett belastning
  • Hjälp med bemanning
  • Mycket korta kötider – vi har en snittsvarstid på under 8 sekunder
  • Rätt samtal till rätt person genom erfarna och utbildade telefonister
  • Professionellt bemötande av fokuserade telefonister – vi styr samtalen och har 100% fokus
  • Ladda ner vårt produktblad här »

Responda grundades 2008 med målet och ambitionen att utmana marknaden genom att leverera en högre kvalitetsnivå – fråga våra kunder, de tycker att vi lever upp till målet.


icon-focus

Din kund i fokus

Ni är vår uppdragsgivare och det är er kund - inringaren som är den viktiga.


icon-focus

Ljudkvalitén är mycket viktig

Hos oss på Responda hör ni inte sorlet från kollegor och rasslande tangentbord. Era inringare upplever med andra ord inte att de kommit till ett callcenter.


Våra tjänster

Vilken tjänst passar er som företag? De flesta företag behöver avlastning med att ta hand om de inkommande samtalen. Det kan vara när medarbetarna är på konferens, utbildning, kickoff eller när ordinarie telefonist är sjuk. Det kan gälla alla inkommande samtal, vid höga belastningar eller tillfälligt som ett stöd i den dagliga kundkontakten. Läs mer under respektive tjänst. Vi hjälper er att välja just den tjänst som passar ert företag!

"Personliga och engagerade medarbetare gör att vi gillar Responda"


Säkra,
Folke Söderberg
fot
Professionellt, tryggt, alltid i tid och med
white_heart

08-120 420 00 | info@responda.se

Responda AB | Postadress: Vendevägen 90, 182 32 Danderyd | Besöksadress: Vendevägen 90, 8 tr. | 182 32 Danderyd | © Responda AB, 2015

Sitemap | Brandson - Digital Byrå i Stockholm
Kontakta oss gärna!
Tack för ditt intresse
vi återkommer till dig inom kort!
@