Några av våra kunder



Extern kundtjänst

En extern kundtjänst innebär att ett företag lejer bort hanteringen av sin kundtjänst till en professionell partner. Responda är en sådan partner och arbetar med alla typer av inkommande samtal åt en mängd företag inom alla typer av branscher och städer.

Varför anlita en extern kundtjänst?

Det har blivit allt populärare att ha en extern kundtjänst. Det finns både avlastande och ekonomiska anledningar att fundera på en extern lösning.
Här är några fördelar:

Kunden kan lägga allt fokus på kärnverksamheten, dvs det som faktiskt skapar intäkter.

Kunden betalar enbart för den faktiska mängd ärenden som Responda bemöter.

Respondas tekniska plattform är väldigt avancerad där alla samtal besvaras snabbt och kopplade samtal med stor säkerhet landar hos rätt person på kortast möjliga tid.

Respondas personal älskar sitt jobb, är tillmötesgående och hjälpsam i varje samtal, samt specialutbildas för kundens verksamhet så att det inte märks att ärendet hanteras av en extern kundtjänst.

Fyll i formuläret och låt oss förklara närmare hur en extern kundtjänst kan avlasta och höja kvaliteten på Er kundtjänst.

Vi hjälper dig vidare

Fyll i formuläret här nedan så återkommer vi inom kort.
Skickar.. Vänta..
Tack för ditt intresse!
Vi återkommer till dig inom kort.
@



Vi lämnar aldrig ut eller säljer några kontaktuppgifter.

fot
Professionellt, tryggt, alltid i tid och med
white_heart

08-120 420 00 | info@responda.se

Responda AB | Postadress: Vendevägen 90, 182 32 Danderyd | Besöksadress: Vendevägen 90, 8 tr. | 182 32 Danderyd | © Responda AB, 2015

Sitemap | Brandson - Digital Byrå i Stockholm
Kontakta oss gärna!
Tack för ditt intresse
vi återkommer till dig inom kort!
@