Kalix Tele24 och Personlig Svarsservice är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

Call Center Stockholm

Ett Callcenter Sverige sköter olika typer av trafik åt företag. Det kan vara utgående telefontrafik i form av försäljning eller undersökningar, till att sköta om kundtjänst eller andra typer av inkommande telefontrafik. De flesta företag outsourcar sitt callcenter till en extern specialist.

Responda Group hanterar alla typer av inkommande telefontrafik åt ett brett spektrum av kunder. Allt från helhetslösningar för kundservice och telefonväxel, till att besvara de samtal som inte hinns med. Vi har idag kontor i Kista i Stockholm, Eskilstuna samt i Kalix och Haparanda. 

Vilka fördelar är det att anlita ett Callcenter Sverige?

Genom åren har vi skaffat oss en klar uppfattning om varför det är lönsamt för våra kunder att anlita oss.

Här är några:

 Kunden kan fokusera helhjärtat på kärnverksamheten, dvs det som faktiskt skapar intäkter.

 Kunden betalar bara för den faktiska mängd samtal som Responda tar hand om.

 Respondas tekniska plattform är avancerad och ser till att alla samtal besvaras i tid och att kopplade samtal effektivt landar hos rätt person.

 Medarbetarna på Responda Group älskar sitt jobb, är tillmötesgående och hjälpsam i varje samtal, samt specialutbildade för varje kunds verksamhet för att det inte ska märkas att samtalet besvaras hos ett callcenter.

Läs mer om vår kundservicelösningar

Eller fyll i formuläret så förklarar vi närmare hur vi kan avlasta och samtidigt höja kvaliteten på Ert kundbemötande.

Vi hjälper dig vidare

Rulla till toppen