Några av våra kunder



Call center Stockholm

Ett callcenter sköter hanteringen av ett företags telefontrafik. Det kan vara alltifrån ren försäljning till olika typer av supporttjänster. Många företag driver sitt eget call center, medan andra företag lejer bort sitt call center till en extern specialist.

Respondas Callcenter Stockholm

Respondas Call center Stockholm är en extern specialist som tar hand om telefonpassningen och kundtjänst åt företag. Kontoret ligger i moderna lokaler i Danderyd och verksamheten har idag 25 anställda.

Utifrån kundens behov tar Respondas Call center Stockholm hand om alltifrån ett företags hela inkommande telefontrafik och kundtjänst, till en mindre del i form av de samtal och bitar som inte hinns med. Eller som en tillfällig partner under intensiva perioder när det uppstår extra behov.

Respondas Callcenter Stockholm använder sig av en avancerad teknisk plattform och har telefonister med lång erfarenhet. Personalen specialutbildas och skräddarsys för kundens verksamhet. Allt för att kunna besvara frågor på ett så detaljerat och kompetent vis som möjligt.

Vi hjälper dig vidare

Fyll i formuläret här nedan så återkommer vi inom kort.
Skickar.. Vänta..
Tack för ditt intresse!
Vi återkommer till dig inom kort.
@



Vi lämnar aldrig ut eller säljer några kontaktuppgifter.

fot
Professionellt, tryggt, alltid i tid och med
white_heart

08-120 420 00 | info@responda.se

Responda AB | Postadress: Vendevägen 90, 182 32 Danderyd | Besöksadress: Vendevägen 90, 8 tr. | 182 32 Danderyd | © Responda AB, 2015

Sitemap | Brandson - Digital Byrå i Stockholm
Kontakta oss gärna!
Tack för ditt intresse
vi återkommer till dig inom kort!
@